PREGLED BMW SERIJE 6.

Od kada je prva BMW Serija 6 lansirana sredinom 1970-ih, predstavljala je dizajn, luksuz i tehničku evoluciju, baš kao i njegovi prethodnici – veliki kupei. Novo izdanje luksuznog kupea iz 2000-ih prenosi ovu tradiciju u novi milenijum. Isto važi ne samo za naslednika, već i za BMW Seriju 6 Gran Turismo.

Pročitajte više

5 KARAKTERISTIKA BMW-A SERIJE 6.

  • 01 Estetski prijatan, moćan izgled
  • 02 Izvanredna dinamika vožnje
  • 03 Izuzetan komfor
  • 04 Najsavremenije inovacije
  • 05 Odlična veza sa svim uslugama uz BMW ConnectedDrive
BMW Serije 6 modeli tročetvrtinski zadnji prikaz vozila ispred plaže

KRATKI ISTORIJAT BMW SERIJE 6.

Saznajte više o istoriji i razvoju BMW-ovog vrhunskog kupea. Ovde možete otkriti prekretnice ovog estetski prijatnog, sportskog vozila koje nudi jedinstvenu kombinaciju performansi, udobnosti i ekskluzivnosti.

Pročitajte više

KRATKI ISTORIJAT BMW SERIJE 6.

PRVA GENERACIJA BMW SERIJE 6.

BMW 635CSi (E24) tročetvrtinski bočni prikaz parkiranog vozila

(BMW E24)

Sa dolaskom u prodajne salone 1976. godine, BMW Serije 6 je bio jedan od najbržih kupea sa četiri sedišta koji su bili dostupni u to vreme. Tokom proizvodnje ovog modela preko 13 godina, automobil ostaje na čelu tehničkog napretka, uključujući ubrizgavanje u usisnu granu, modernu elektroniku i prečišćavanje izduvnih gasova pomoću katalitičkih pretvarača.


Kupe je dizajnirao tadašnji glavni dizajner Paul Bracq. Zbog toga BMW Serija 6 ima nisku liniju pojasa koja omogućava velike bočne prozore. Dinamična bočna linija naglašava eleganciju koja proizilazi iz jasnih linija i smanjenih proporcija, dok istovremeno postiže neuporedivu dinamiku. Ova slika je podvučena šiljastim prednjim delom sa karakterističnom, podignutom duplom prednjom rešetkom.


Od 1978. godine, BMW 635CSi još više naglašava sportski karakter vozila – sa ojačanim stabilizatorima i snažnijim amortizerima. BMW Serije 6 je rekonstruisana 1982. godine. BMW M635CSi se pojavio na nemačkim putevima 1984. godine i predstavlja najvišu evolucionu fazu sportskog kupea sa četiri sedišta. Opremljen BMW-ovim M88 motorom, koji se takođe koristi u BMW-u M1, ojačani 5-brzinski sportski menjač, prerađena šasija i snažniji kočioni sistem pružaju užitak u vožnji kakav su M modeli oduvek imali


Drugo ažuriranje modela 1987. godine osigurava da su farovi i motori ponovo najsavremeniji.


Period proizvodnje: 1976 – 1989

Motori: 2,8 – 3,5 litara (135 – 210 kW, 184 – 286 ks), 6-cilindrični

Dužina/širina/visina: 4 – 4.815 mm/1.725 – 1.740 mm/1.355 – 1.365 mm

DRUGA GENERACIJA BMW SERIJE 6.

BMW Serije 6 Coupé (E63) tročetvrtinski bočni prikaz nepomičnog vozila

(BMW E63, E64)

Novo izdanje BMW Serije 6 iz 2003. godine je pod uticajem tadašnjeg glavnog dizajnera Chris Bengle-a. BMW ponovo stvara sintezu sportskog duha i udobnosti, vidljivu spolja u tečnim linijama. Izdužene proporcije i duboka, duga i široka silueta, u kombinaciji sa uvučenom putničkom kabinom, prenose dinamiku i samopouzdanje. Sa prefinjenim, ali snažnim motorima i doslednim laganim dizajnom, vozilo nudi iznenađujući nivo agilnosti. Gotovo savršena raspodela osovinskog opterećenja od približno 50:50 daje odlučujući doprinos.


Početkom 2004. godine, BMW Serije 6 Kabriolet kombinuje zadovoljstvo vožnje na otvorenom sa atletskom izvrsnošću. Objavljen iste godine, BMW M6 je opremljen V10 motorom i obezbeđuje 373 kW (507 KS). Ima specifičnu snagu (po litru zapremine) uporedivu sa trkačkim vozilima.


Ažuriranje modela iz 2007. godine karakteriše suptilne promene u dizajnu koje dodatno naglašavaju sportski izgled kupea. Postoje i nove stvari koje treba otkriti unutra – na primer, poseban remont kontrola. Motori su efikasniji. 8-cilindarski motor zapremine 4,8 litara i 270 kW (367 ks) je od tog trenutka pokretao BMW 650i Coupé i BMW 650i Kabriolet.


Period proizvodnje: 2003 – 2010

Motori: 3.0 – 5.0 litara (190 – 373 kW, 258 – 507 ks), 6-, 8- i 10-cilindrični

Dužina/širina/visina: 4.820 mm/1.855 mm/1.374 mm

TREĆA GENERACIJA BMW SERIJE 6.

BMW Serije 6 (F13) tročetvrtinki prednji prikaz vozila pored plaže

(BMW F06, F12, F13)

Sledeća generacija BMW Serije 6 ponovo kombinuje izuzetnu udobnost putovanja i estetiku sa izvanrednim performansama. Međusobna igra jasnih linija podseća na talase koji se razbijaju o pramac motornog čamca. Zajedno sa svojom izuzetnom širinom, ravnom siluetom i produženim oblikom, rezultat je kombinacija stilske elegancije i moćne dinamike. Unutrašnjost je impresivna zahvaljujući svom luksuznom izgledu i detaljima, kao što je samostojeći kontrolni displej.


BMV Serije 6 Kabriolet ima krov od tkanine čija peraja naglašavaju produženi oblik. Motori sa 6 i 8 cilindara takođe pružaju impresivan pogon i snagu potrebnu za opušteno zadovoljstvo u vožnji.


BMW Serije 6 Gran Coupé dostupan je od 2012. godine. Ovo značajno veće vozilo nudi još više prostora i udobnosti, simpatično spajajući prednja sedišta sa zadnjim. Vozila su od tada dostupna i u M verzijama, odnosno u obliku sportskih automobila visokih specifikacija sa superiornim performansama zahvaljujući 4,4 litarskom V8 motoru sa M TwinPower Turbo tehnologijom. Kao deo unapređenja 2015. godine, automobili su dobili nove BMw prednje rešetke i prednje i zadnje donje delove branika, koje još više naglašavaju širinu. Dodatne posebne završne obrade i opcije opreme dostupne su od 2017. godine, uključujući BMW ConnectedDrive, LED farove i hi-fi sistem zvučnika kao standard.


Period proizvodnje: 2011 – 2018

Motori: 3.0 – 4.4 litara (235 – 441 kW, 320 – 600 ks), 6- i 8-cilindrični

Dužina/širina/visina: 4.894 – 5.007 mm/1.894 mm/1.365 – 1.392 mm

BMW SERIJE 6 GRAN TURISMO.

BMW Serije 6 Gran Turismo (G32) tročetvrtinski prednji prikaz nepomičnog vozila

(BMW G32)

Vrhunska udobnost putovanja, izuzetna dinamika vožnje i luksuzan prostor – naslednik BMW-a Serije 5 Gran Turismo ima sve. Vozilo je lansirano tokom Međunarodnog sajma automobila (IAA) u Nemačkoj 2017. godine i postalo je dostupno u salonima u novembru iste godine.


BMW Serije 6 Gran Turismo je izuzetno okretan zahvaljujući svojoj laganoj konstrukciji od aluminijuma i čelika visoke čvrstoće. Sa svojim efikasnim motorima, visoko podešenim komponentama vešanja i opcionim integralnim upravljanjem, BMW pruža sportsko, odlučno i udobno iskustvo vožnje. Podrška dolazi od standardnog vazdušnog oslanjanja zadnje osovine i opcionog prilagodljivog vešanja.


Tečne linije i krovni profil nalik kupeu obećavaju sportsku eleganciju, koju naglašava duga hauba i uvučena putnička kabina. Upečatljiv, moćan prednji deo i široki zadnji deo ukazuju na samouveren izgled vozila.


U unutrašnjosti, vozači i putnici će pronaći luksuznu, prostranu unutrašnjost, sa opcionim panoramskim staklenim krovom i keramičkim detaljima na komandama. Prednji i zadnji deo su redizajnirani 2020. godine u sklopu ažuriranja modela. Standardna oprema sada uključuje dinamičko unutrašnje osvetljenje, a dostupan je i opcioni 4-zonski automatski sistem kontrole klime. Motori su još efikasniji i, kao opcioni dodatak, Driving Assistant Professional nudi upozorenja za prelazak u drugu traku i asistenciju prilikom prelaska u pomoćnu traku za hitne slučajeve.


Period proizvodnje: 2017– danas

Motori: 2,0 – 3,0 litara (140 – 245 kW, 190 – 333 ks), 4- i 6-cilindrični

Dužina/širina/visina: 5.091 mm/1.902 mm/1.538 mm

BMW polovni automobili ispred BMW salona

BMW POLOVNI AUTOMOBILI.

BMW Serije 6 Gran Turismo (G32) tročetvrtinski prednji prikaz sa modelom

BMW SERIJE 6 GRAN TURISMO.

Potrošnja goriva i emisije CO2.

  • BMW Serije 6 Gran Turismo:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinovana): 8.8-5.3
    Emisija CO2 u g/km (kombinovana): 201-140

    Službeni podaci o potrošnji goriva, emisijama CO2, potrošnji električne energije i dometu sa električnom energijom utvrđeni su u skladu s propisanim postupkom merenja i u skladu su s Izmenama i dopunama Uredbe (EU) 715/2007. WLTP specifikacije uzimaju u obzir bilo koju dodatnu opremu u slučaju dometa. Za vozila koja su nedavno odobrena od 01.01.2021. godine, službene specifikacije postoje samo prema WLTP-u. Dodatne informacije o NEDC i WLTP metodama merenja mogu se naći na www.bmw.de/wltp