Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
BMW EFFICIENT DYNAMICS: INOVATIVNE TEHNOLOGIJE.
BMW EfficientDynamics: Tehnologija sutrašnjice u današnjim serijama.
U svojim vozilima, BMW teži ka maksimalnoj dinamici uz minimalnu potrošnju. Da bi to postigli, koristimo inovativne tehnologije, od karoserije, preko pogonskog sistema, do sistema za asistenciju vozaču, koje povećavaju efikasnost i smanjuju potrošnju. Saznajte više o laganoj konstrukciji, aerodinamičkim merama i efikasnim konceptima pogona BMW-a.
U svojim vozilima, BMW teži ka maksimalnoj dinamici uz minimalnu potrošnju. Da bi to postigli, koristimo inovativne tehnologije, od karoserije, preko pogonskog sistema, do sistema za asistenciju vozaču, koje povećavaju efikasnost i smanjuju potrošnju. Saznajte više o laganoj konstrukciji, aerodinamičkim merama i efikasnim konceptima pogona BMW-a.
BMW EFIKASNA I ULTRA LAGANA – INTELIGENTNA ULTRA LAGANA KONSTRUKCIJA IZ BMW-A.
BMW EfficientLightweight predstavlja primer kako se efikasna i dinamična vožnja savršeno kombinuju. Zahvaljujući upotrebi laganih i čvrstih materijala, kao što su ugljenik u putničkoj kabini, aluminijum u šasiji, čelik visoke čvrstoće u karoseriji ili ultra moderne legure magnezijuma u motoru, smanjuje se potrošnja goriva dok su istovremeno poboljšane performanse i dinamika.
Sa prvim serijski proizvedenim putničkim kabinama izrađenim od ugljenika, BMW i je uveo revoluciju u automobilsko inženjerstvo i postavio nove BMW standarde značenja lake konstrukcije. Zahvaljujući visokoj čvrstoći, materijal putnicima nudi najbolju moguću zaštitu u slučaju nezgode, a ipak je dovoljno lagan da uravnoteži dodatnu težinu visokonaponske baterije. Rezultat je veća sigurnost u kombinaciji s izdašnom i udobnom kabinomi, istovremeno se štedi na težini - i time dodatno poboljšava dinamičnost.
BMW i3 je prvo vozilo u kojem je visokotehnološki materijal od ugljenika ikada korišćen za serijsku proizvodnju velikih razmera. Dugo je upotreba ugljenika bila ograničena jer se morao proizvoditi ručno. Danas BMW Group sama proizvodi karbonska vlakna i ploče od karbonskih vlakana, što omogućava dalju serijsku proizvodnju.
AERODINAMIČNOST.
Aerodinamične mere za unapređenje efikasnosti BMW EfficientDynamics.
Dobre ideje ne moraju uvek biti komplikovane: zahvaljujući ciljanim aerodinamičnim merama kao što su kontrola rada ventilacionog otvora i vazdušna zavesa u prednjoj maski, točkovi Air Performance ili usisnik iza lukova prednjih točkova, vaš BMW je u stanju da postigne potpuno optimizovan koeficijent otpora Ovome se dodaju aerodinamički optimizovano podvozje i AERO GENES pojednostavljene proporcije vozila Na ovaj način se pozitivno utiče na efikasnost i stabilnost u vožnji i istovremeno smanjuje nivo buke u kabini.
Air Performance točkovi
Prilagođeni vetru: Aerodinamični lagani točkovi sa ulošcima optimizovane težine optimalno navode i usmeravaju vazduh duž bokova vašeg BMW-a i na taj način poboljšavaju aerodinamičnosti vozila.
Active Air Stream maska hladnjaka
Aktivna Air Stream maska hladnjaka zna kada je motoru, kočnicama i ostalim komponentama potreban vazduh i automatski otvara klapne za dovod vazduha. Čim potreba za protokom vazduha prestane, sistem ih ponovo zatvara. Ovim se poboljšava aerodinamičnost, a potrošnja goriva pada.
Vazdušna zavesa.
Vi imate kontrolu nad svojim vozilom, vazdušna zavesa kontroliše protok vazduha. Sistem služi da smanji otpor vazduha karoserije na zapanjujuće jednostavan, ali vrlo efikasan način. Suženi vazdušni kanali ubrzavaju vazdušni tok i vode ga pored točkova. Ovim se smanjuje turbulencija vazduha u lukovima točkova i smanjuje otpor karoserije, a time i potrošnja goriva i emisija CO2.
BMW KONCEPTI POGONA.
Sistemi pogona usmereni ka budućnosti za maksimalnu efikasnost.
Pri razvoju svojih vozila, BMW se stalno oslanja na nove i inovativne koncepte pogona. Istražite efikasne opcije pogona kao što su plug-in hibridi, eDrive, pogon na vodonik ili nova 48-voltna mild hybrid tehnologija.
BMW MILD HYBRID TEHNOLOGIJA OD 48 V.
Dopunjuje SUS motor i obezbeđuje veću efikasnost i dinamičnost.
Mild hybrid je posebna varijanta hibridnog pogonskog sistema. Vozilo ne koristi svoj elektromotor kao samostalni pogon, već ga uključuje pored motora sa unutrašnjim sagorevanjem, u skladu sa situacijom Ovim se smanjuje potrošnja i povećava domet Istovremeno, električni pogon može pojačati motor sa unutrašnjim sagorevanjem Kod blagih hibrida, baterija se tokom putovanja puni isključivo prilikom kočenja zahvaljujući rekuperaciji energije.
BMW PLUG-IN-HYBRID.
Efikasna kombinacija motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektromotora.
BMW vozila sa hibridnim pogonom poznata kao plug-in (priključni) hibridi - imaju dva pogonska sistema: motor sa unutrašnjim sagorevanjem i elektromotor. Oslonjeni na najsavremenije litijum-jonske baterije visokih performansi, povećavaju domet, daju više snage i dinamičnosti. Punjenje baterije može se izvršiti preko uobičajenih utičnica i stanica za punjenje ili takođe pomoću regeneracije kočione energije. U procesu poznatom kao rekuperacija, kinetička energija vozila se tokom procesa kočenja ponovo pretvara u električnu energiju i dopunjava bateriju.
BMW ELEKTRIČNI POGON.
Čisto električno vozilo sa eDrive pogonom – za maksimalan domet i efikasnost.
Futuristički BMW eDrive modeli napajaju se isključivo električnom energijom. Koncept potpuno električnog pogona bez motora sa unutrašnjim sagorevanjem ne koristi fosilno gorivo za pokretanje vozila. Rezultat, BMW električni automobili ne zagađuju svoje okruženje jer ne emitiuju štetne gasove tokom svog rada. Potrebna električna energija se skladišti u bateriji koja određuje domet. Punjenje se može izvršiti iz uobičajene utičnice, na BMW zidnim punjačima ili na javnim punjačima.
BMW HYDROGEN DRIVE.
Vodonične gorivne ćelije u automobilima: budućnost neograničene i čiste mobilnosti bez emisija.
BMW već nekoliko godina sprovodi istraživanja pogona na vodonik i sa Tojotom radi na industrijalizaciji pogona na vodonične gorivne ćelije od 2013. godine. U sledećoj fazi koja počinje 2022. godine, BMW će izvesti drugu generaciju svog pogona na vodonične gorivne ćelije u malom proizvodnom pogonu BMW i Hidrogen NEXT. Automobile sa vodonikom pokreće električni motor, zbog čega su takođe klasifikovani kao električni automobili. Ključna razlika u odnosu na druga električna vozila: vozila na vodonik sama proizvode električnu energiju i ne dobijaju je iz integrisane baterije koja se mora puniti iz spoljnog izvora napajanja. Umesto toga, vozila na vodonik imaju svoju efikasnu elektranu u obliku gorivne ćelije. Ona proizvodi čistu električnu energiju iz vodonika i kiseonika. Shodno tome, vozila sa pogonom na vodonik uopšte ne zagađuju okolinu.