BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Upravljanje Korporativno upravljanje Sedište BMW-a

UPRAVLJANJE.

ODGOVORNO KORPORATIVNO UPRAVLJANJE ZA ODRŽIVIJE STICANJE VREDNOSTI.

UPRAVLJANJE.ODGOVORNO KORPORATIVNO UPRAVLJANJE ZA ODRŽIVIJE STICANJE VREDNOSTI.

Korporativno upravljanje podrazumeva delovanje u skladu sa načelima odgovornog upravljanja kompanijom orijentisanog ka održivom sticanju vrednosti. U BMW Grupi, ova težnja uključuje sve odseke BMW Grupe. Ključni kamen temeljac korporativne kulture u tom kontekstu uključuje sledeće:

  • Poštovanje propisa i važećeg zakona
  • Korporativno upravljanje sa jasnim ciljevima usmerenim na interese svih zainteresovanih strana
  • Vrhunski ekološki i društveni standardi, kao i dužna pažnja u lancima snabdevanja
  • Transparentno izveštavanje i korporativna komunikacija
  • Saradnja zasnovana na poverenju između Upravnog odbora, Nadzornog odbora i zaposlenih
Pročitajte više

USKLAĐENOST.

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Upravljanje Usklađenost BMW sedište iz ptičje perspektive

Integritet je deo načina na koji gledamo na sebe.

Za BMW Grupu, usklađenost je mnogo više od pridržavanja važećih zakona i propisa u okviru kompanije. Usklađenost predstavlja deo naše percepcije o nama, kao i kulturu integriteta koja se primenjuje u praksi i obavezujući okvir za sve preduzetničke aktivnosti – širom sveta.

Pročitajte više
BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Upravljanje Sistem upravljanja usklađenošću Prednji prikaz zgrade

Naš Sistem upravljanja usklađenošću (CMS).

CMS koji se primenjuje u celoj BMW Grupi zasnovan je na pristupu Spreči-Otkri-Odgovori. Njime se definišu specifične mere prevencije, praćenja, kontrole i reagovanja. CMS je zasnovan na rizičnoj situaciji kompanije i pokriva sve relevantne oblasti usklađenosti:

  • Sprečavanje prevara
  • Kontrola izvoza
  • Sprečavanje pranja novca
  • Usklađenost sa antimonopolskim zakonom
  • Sprečavanje korupcije
  • Ljudska prava
  • Zaštita podataka
  • Tehnička usklađenost

 

Pročitajte više

NAŠI CILJEVI.

HOLISTIČKI; MERLJIVA ODRŽIVOST SA SPECIFIČNIM CILJEVIMA.

BMW Grupa teži da postane najuspešniji i održivi premijum proizvođač za individualnu mobilnost. Istovremeno želimo da ispunimo našu odgovornost u odnosu na društvene i etičke standarde. U srcu naših specifičnih ciljeva je smanjenje emisije CO2, povećanje efikasnosti resursa i cirkularnosti, kao i značajno poboljšanje društvenih i ekoloških standarda. Zbog toga smo u julu 2020. godine postavili jasno definisane ciljeve koje želimo da realizujemo do 2030. godine.

Pročitajte više
  • Smanjenje CO2
  • Elektromobilnost
  • Cirkularnost
  • Ekološki i društveni standardi
  • Zaposleni
  • Društveni aspekti

NOVI STIMULANSI ZAHVALJUJUĆI REDOVNOJ RAZMENI ISKUSTAVA SA ZAINTERESOVANIM STRANAMA.

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Upravljanje Komunikacija sa zainteresovanim stranama Zgrada sa natpisom FUTURE FORUM

Kao globalno aktivna kompanija, BMW Grupa posluje u veoma međusobno povezanom svetu. Zahvaljujući XChange platformama kao što su rad°hub, FUTURE FORUM i BMW Group Dialogue, stvaramo intenzivnu razmenu koja ne samo da omogućava nove izglede za sve uključene, već pruža i priliku za promene. Kao rezultat toga, mi smo u procesu redovne, recipročne razmene sa našim zainteresovanim stranama što nam omogućava da definišemo naše ciljeve u skladu sa aspektima poslovanja i održivosti:

  • Usklađenost sa Pariskim sporazumom o klimatskim promenama
  • Društvena odgovornost kada je reč o zaposlenima
  • Ekološki i socijalni aspekti kao i poštovanje ljudskih prava
  • Održivo finansiranje i taksonomija EU
  • Odgovorno korporativno upravljanje

INTEGRISANI IZVEŠTAJ O STATUS KVO SITUACIJI.

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Upravljanje Komunikacija sa zainteresovanim stranama Zgrada sa natpisom FUTURE FORUM

BMW Grupa smatra da njena odgovornost leži u merljivosti i transparentnosti njenog izveštavanja o održivosti. Zbog toga kombinujemo naše godišnje izveštaje sa našim izveštajima o održivosti još od 2020. godine u cilju izrade integrisanih izveštaja Grupe. Izveštaj BMW Grupe prati okvirne strukture izveštavanja o održivosti i nezavisno je sertifikovan.

NAŠA ODRŽIVA FINANSIJSKA STRATEGIJA.

Održivost je od tada postala važan kriterijum na finansijskim tržištima. Investitori i analitičari sve više uzimaju u obzir ekološke, društvene aspekte i aspekte upravljanja (ESG) u svojim finansijskim odlukama. Kroz taksonomiju EU, Evropska unija takođe ima za cilj da klasifikuje preduzeća na osnovu kriterijuma održivosti.

Pročitajte više

NAŠA ZAŠTITA PODATAKA.

Zaštita podataka naših kupaca, pravo na informaciono samoopredeljenje i suverenitet podataka imaju posebno visok prioritet:

  • U načelu, podaci o ličnosti se prikupljaju u skladu sa zakonima i standardima kao što su Opšta uredba EU o zaštiti podataka i međunarodni bezbednosni standard SO / IEC 27001
  • Podaci o ličnosti se prikupljaju i koriste samo ako je to zakonski odobreno i ako su sva obuvaćena lica dala svoj pristanak
  • Sve aplikacije se proveravaju u odnosu na aktuelne IT bezbednosne mere
  • Interna komunikacija se odvija isključivo preko izuzetno bezbedne veze
Pročitajte više